Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("MODAL CHOICE")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 838

  • Page / 34
Export

Selection :

  • and

ON DISAGGREGATE TRAVEL MODELS, AND SOME THOUGHTS ON MODELS IN GENERALWALMSLEY DA.1979; TRANSP. ROAD RES. LAB., SUPPL. REP.; GBR; DA. 1979; NO 445; 9 P.; BIBL. 6 REF.Serial Issue

DIE VERKEHRSTRAEGER UND IHR ENERGIEVERBRAUCH. = LES MODES DE TRANSPORT ET LEUR BESOIN EN ENERGIEBAUERMEISTER K.1977; Z. EISENBAHNWES. VERK.-TECH., GLASERS ANN.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 101; NO 8-9; PP. 282-291; ABS. ANGL. FR. ESP.; BIBL. 17 REF.Article

VZAIMODEJSTVIE RAZNYKH VIDOV TRANSPORTA I KONTEJNERNYE PEREVOZKI. VI. = RELATIONS ET DEVELOPPEMENT COMPLEXE DES DIFFERENTS MODES DE TRANSPORT. TRANSPORT PAR CONTENEURS. VI1977; MOSKVA; VINITI; DA. 1977; PP. 1-149; BIBL. DISSEM.; (ITOGI NAUKI TEKH.)Book

ALTERNATIVE MODELLING PROCEDURES IN STUDIES OF TRAVEL MODE CHOICE: A REVIEW AND APPRAISALHENSHER DA; JOHNSON LW.1983; TRANSPORTATION PLANNING AND TECHNOLOGY; ISSN 0308-1060; GBR; DA. 1983; VOL. 8; NO 3; PP. 203-216; BIBL. 29 REF.Article

NEUE MODAL-SPLIT-MODELLE UNTER BESONDERER BERUECKSICHTIGUNG AMERIKANISCHER UNTERSUCHUNGEN = NOUVEAUX MODELES DE CHOIX MODAL TENANT PARTICULIEREMENT COMPTE DES RECHERCHES AMERICAINESHILGENFELD H.1977; VERK. U. TECH.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 30; NO 8; PP. 298-302 (4P.); BIBL. 6 REF.Article

RATIONALISATION DES CONSOMMATIONS D'ENERGIE DANS LE TRANSPORT FERROVIAIREOPAVA J.1977; DOPRAVA; CESKOSL.; DA. 1977; VOL. 19; NO 3; PP. 204-212; ABS. RUSSE ALLEM. FR.; BIBL. 12 REF.Article

ERMITTLUNG EINES INDIKATORS DER INTERDEPENDENZWIRKUNG GEPLANTER BUNDESFERNSTRASSEN AUF S-BAHNEN (FA 98026/79) = DETERMINATION D'UN INDICATEUR DE L'EFFET D'INTERDEPENDANCE DE PROJETS DE GRANDES ROUTES FEDERALES SUR LES LIGNES DE LA S-BAHNHEIMERL G; STEIERWALD G; SCHOENHARTING J et al.1983; INTERNATIONALE VERKEHRSWESEN; ISSN 0020-9511; DEU; DA. 1983; VOL. 35; NO 1; PP. 5-7; ABS. ENG/FREArticle

MATHEMATICAL MODELLING: THE ERROR OF OUR WAYSROBBINS J.1978; TRAFF. ENGNG CONTROL; GBR; DA. 1978; VOL. 19; NO 1; PP. 32-35; BIBL. 8 REF.Article

TRAVELER PERFORMANCE AND INFORMATION AVAILABILITY AN EXPERIMENT IN ROUTE CHOICEHALL RW.1983; TRANSPORTATION PLANNING AND TECHNOLOGY; ISSN 0308-1060; GBR; DA. 1983; VOL. 8; NO 3; PP. 177-189; BIBL. 14 REF.Article

US RAILROADS: WILL REGULATIONS GO.1979; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1979-10; PP. 21-24; ABS. FRE/GER/SPAArticle

ROZVOJ TROLEJLOWSOVE DOPRAVY = DEVELOPPEMENT DU TRAFIC DES TROLLEYBUSZADAK L.1980; DOPRAVA; CSK; DA. 1980; VOL. 22; NO 2; PP. 118-121; ABS. RUS/GER/FREArticle

VERKEHRSRELEVANTE STRUKTURVERAENDERUNGEN IN DEN AGGLOMERATIONEN = MODIFICATIONS SIGNIFICATIVES DE LA STRUCTURE DU TRAFIC DANS LES AGGLOMERATIONSGULLER P.1982; STRASSE VERKEHR; ISSN 0039-2189; CHE; DA. 1982; VOL. 68; NO 8; PP. 241-244; ABS. FREArticle

TRANSPORTATION SYSTEM ANALYSIS1981; TRANSPORTATION RESEARCH RECORD; ISSN 0361-1981; USA; DA. 1981; NO 835; 88 P.; BIBL. DISSEM.Serial Issue

LE ROLE BENEFIQUE DES CHEMINS DE FER VU A LA LUMIERE D'UNE COMPTABILITE SINCEREDE MARCHI JC.1980; RAIL INTERNATION.; BEL; DA. 1980; VOL. 11; NO 2; PP. 69-76Article

DER EINFLUSS DES PKW-BESITZER AUF FAHRTENHAEUFIGKEIT UND WAHL DES VERKEHRSMITTELS = INFLUENCE DE LA POSSESSION D'UNE VOITURE SUR LA FREQUENCE DES DEPLACEMENTS ET LE CHOIX DU MOYEN DE TRANSPORTWERMUTH M.1978; FORSCH. STRASSENBAU STRASSENVERK.-TECH.; DEU; DA. 1978; NO 265; 100 P.; ABS. ENG/FRE; BIBL. 3 P.Serial Issue

THE CHANGING MOTOR CARRIER SHARE OF INTERCITY MANUFACTURES TRAFFIC. ALTERNATIVE EXPLANATIONSBREEN DA.1978; TRANSPORT. J.; USA; DA. 1978; VOL. 18; NO 1; PP. 19-27; BIBL. 31 REF.Article

VERKEHRSMITTELWAHL IM BERUFSVERKEHR: BEDEUTUNG PERSONENBEZOGENER MERKMALE. = CHOIX DU MOYEN DE TRANSPORT VERS LE LIEU DE TRAVAIL: IMPORTANCE DES PARAMETRES RELIES A L'INDIVIDUMERCKENS R; SPARMANN J.1978; INTERNATION. VERKEHRSWES.; DEU; DA. 1978; VOL. 30; NO 1; PP. 26-33; ABS. ANGL. FR.; BIBL. 7 REF.Article

MULTINOMIAL PROBIT AND QUALITATIVE CHOICE: A COMPUTIONALLY EFFICIENT ALGORITHMDAGANZO CF; BOUTHELIER F; YOSEF SHEFFI et al.1977; TRANSPORT. RES. REC.; USA; DA. 1977 PUBL. 1978; VOL. 11; NO 4; PP. 338-358; BIBL. 19 REF.Article

IST GESTALTUNG IM OEFFENTLICHEN VERKEHR LUXUS. = LE DESIGN EST-IL UN LUXE EN TRANSPORTS PUBLICS.WALTENBERGER E.1976; BUNDESBAHN; DTSCH.; DA. 1976; VOL. 52; NO 5; PP. 307-312Article

LES TRANSFERTS DANS LE SECTEUR DES TRANSPORTS.COMTE R; QUERCY M.1976; TRANSPORTS; FR.; DA. 1976; NO 213; PP. 231-238; ABS. ANGL.; BIBL. 18 REF.Article

MULTIMODAL INTERCITY CORRIDOR STUDY: THE SACRAMENTO-STOCKTON-SAN FRANCISCO BAY AREA CORRIDOR.LOCKWOOD SC; WEBER WD.1975; HIGH SPEED GROUND TRANSPORT. J.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 9; NO 3; PP. 115-150Article

FIGHTING FOR A BIGGER MARKET SHARE1980; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1980; VOL. 20; NO 1; PP. 19-24; (5 P.)Article

TRAVEL DEMAND MODELS: APPLICATION, LIMITATIONS, AND QUANTITATIVE METHODS = MODELE DE DEMANDE DE TRANSPORT: APPLICATION, LIMITES ET MARCHES QUANTITATIFS1980; TRANSP. RES. REC.; ISSN 0361-1981; USA; DA. 1980; NO 775; 61 P.; BIBL. DISSEM.Serial Issue

RUNGIS 10 ANS APRES: LE ROLE DU CHEMIN DE FER DANS LE PREMIER MARCHE MONDIAL DE DENREES PERISSABLESMOREAU G.1980; REV. GEN. CH. DE FER; ISSN 0035-3183; FRA; DA. 1980-12; VOL. 99; PP. 669-680; ABS. ENG/GERArticle

VERKEHRSENTWICKLUNG IN EINER VERAENDERTEN ENERGIESITUATION = DEVELOPPEMENT DU TRAFIC DANS UNE SITUATION ENERGETIQUE DIFFERENTEHALBMAYER K.1980; VERKEHRSANNALEN; AUT; DA. 1980; VOL. 26; NO 3-4; PP. 7-10Article

  • Page / 34